onsdag 10 juni 2009

Akan-Kakan funderar

Jag funderar på en sak: i inredningsreportagen jag läser står det allt som oftast typ "Britta har valt att genomgående ha färgerna blått, beige och grått i hela huset", eller "Tips! Välj ett genomgående färgtema i alla rum, för ett mer harmoniskt intryck".

Nu undrar jag: Har ni färgkoordinerade hem? Och i så fall vilka färger?

Jag blir helt trött av att bara fundera på vilka färger jag i så fall skulle välja.

Mitt nuvarande färgtema. Plus brunt. Och vitt. Och grått.

5 kommentarer:

Frida sa...

haha, nej, vi har de tapeter vi föll för i affären. helt utan nån tanke...

mellanbarnet sa...

Lätt att jag har! Jag färgkoordinerar vitt, vitt, vitt och vitt med vitt.

Anonym sa...

Jag tycker blått är finast!
Carl

Akan-Kakan sa...

Frida: Då är vi två! Jag väljer att kalla o-koordinationen "konstnärlig frihet".

Mellanbarnet: Smart! (Fast jag har allt sett din multikuröra Åhlensgardin i bloggen)

"Carl": Blått är flott!

mellanbarnet sa...

Hmmm. Hade glömt den. Och den bruna soffan. F'låt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...