onsdag 17 juni 2009

Liten Skrutt 4,5 år

I går fyllde Lilltjejen fyra och ett halvt. Halvårsdag = minikalas i vår familj. Är man så ostrategisk så man skaffar barn en vecka före jul så måste man ju kompensera lite.

Ibland är det ganska ofattbart att man har ett så stort barn. Som säger smarta saker och kan nästan allting. Jag kan allting! Tillometer ploppa med fingret i kinden! Smart och ödmjuk, precis som sin mor.
En stor liten tjej som har tusen stora känslor och bestämda åsikter. Som klär sig själv i udda kombinationer, och som trular under bordet när kameran kommer fram. Precis som sin far.

Jag fotar såklart det trulande barnet under bordet ändå. Undrar vem jag ärvt det av?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag ville bara säga att jag gillar din blogg jättemycket!
/Susanne

Akan-Kakan sa...

Susanne: Tack, vad glad jag blir! =)

anna sa...

stort grattis, lilla stora tjejen!

Akan-Kakan sa...

Fru A: Tack, säger Lilltjejen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...