fredag 12 juni 2009

Lilltjejen feat. Lillkillen in Concert.

Akan-Kakan lånar makens danska jobbdator. Då blir det exotiska bokstæver ibland! Håll tillgodo!

Som det menløsa inlægget nedan antydde så ær det alltså Uppsalaturné i helgen. Tanken var først att vi skulle bo hos kompisar, men i sista stund blev det ændrat till hotell. Såvæl jag & maken som kompisarna ær nog glada øver det. Troligtvis ær våra grannar på hotellet inte fullt lika nøjda. Fræmst med tanke på den konsert våra barn bjød på igår, ænda från den något førsenade ankomsten till hotellet och fram till tolvslaget.

Bland annat bjøds på hiten "Jag vill inte vara hær, jag vill åka heeem!"
Och de hærliga gamla låtarna "Jag ær inte trøtt!" samt "Jag ska vara vaken på natten och sova hela dan, så det så!"
Lillkillen bjød på ylande doakør och slagverksolo med allt inom ræckhåll från spjælsængen.

Nu tror jag bestæmt att kvællens konsert straxt børjar. Minsann! Ær det inte introt till "Jag ær inte trøtt" som børjar?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...