måndag 15 juni 2009

Baarn äär eett foolk...

Jag har kanske nämnt att jag är värsta lipsillen? I lördags slog jag dock rekord. Håll i er nu: jag smågrinade till Det gåtfulla folket. Till och med jag själv blev chockad.

Jag har egentligen lite svårt att ta den låten på allvar. Särskilt när den sjungs sådär extra uttrycksfullt, med långa vokaler. Men det var så fint med lilla familjen framme i kyrkan. Och söta lilla bäbisen i dopklänningen. Vad kan jag säga. Jag hjärta sentimentaliteter.

Sen tågade de ut till Isn't she looovely, och jag storgrinade så diskret jag kunde.

2 kommentarer:

mellanbarnet sa...

Oväntat! Oväntat indeed! Det är mycket man inte visste om sina gamla korridorskollegor.
/hon som kan bli tjock i halsen av Extreme home makeover & andra skitprogram

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Lite tjock i halsen bara? Jag kör fullskalig fulgråt till såna program.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...