söndag 26 februari 2012

Akan-Kakan, feng shui-proffs

Titta noga på golvet bredvid nattygsbordet på bilden nedan. Vad ser ni där? Ingenting? NÄ JUST DET!


Vad är det med det då? undrar ni kanske. Jo, det ska jag säga er, att på den platsen har det sedan december stått en kasse med viktiga papper och tillbehör till min iFån, som jag köpte då. Och nu idag har jag genomfört det avancerade projektet Sätta in i pärm. Inte så märkvärdigt, kan man kanske tänka. Jo, det är faktiskt helt sabla AMAZING!

Den lättnad och frihet jag nu känner när jag beundrar denna tomma golvfläck gör att jag seriöst funderar på att bli nåt slags feng shui-konsult. Eventuellt kanske jag ska coacha mig själv att ta tag i den där gigantiska tidningshögen också. Om ett halvår eller så.

7 kommentarer:

yllet sa...

Åhhh! Härligt! Här tog T ner en hög med tidningar från sovrummet och bad mig rensa. Jag slängde Biltemakatalogen, en biltidning och petade undan resten av högen under en stol!

Anna sa...

I really do know the feeling, kunde varit jag som skrev det där brevet ;)

Akan-Kakan sa...

Yllet: Ibland måste besluten faktiskt få mogna fram lite. /Hon med två jättetidningshögar till under soffbordet.

Anna: And what a lövly feeling it is!

Librarybeth sa...

Asså, vad är det med projekt Sätta i pärm? Varför är det projektet så ofta så in i bänken svårt att göra typ Genast??? Talar här med egen och mångårig erfarenhet i bagaget. Borde finnas en facebook-grupp för oss som har svårt att komma till skott med sådana projekt. Jag säger njut!!! Av den tomma ytan!!

Akan-Kakan sa...

Libby: Vissa berg tar helt klart tid att bestiga!

Emma sa...

Wow, imponerande!

Akan-Kakan sa...

Emma: Fast ändå inte, kanske? I teorin är det ju inte så avancerat att sätta in papper i pärm, men i verkligheten...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...