fredag 10 februari 2012

Jaha, här sitter jag och tänker på sommarrullar

Onekligen-Lisa deklarerade ju att 2012 var de färska vårrullarnas år, och här sitter jag och tänker att det vore sjuuukt gott med ett par sådana till lunch. Inte för att jag någonsin smakat några, men man förstår ju på namnet att det är världsagott! Typ så att mitt liv skulle kännas komplett om jag fick gå till lokala vietnamesen och köpa sommarrullar, som de heter där.

Nåja, i drömmens värld äter man sommarrullar medan fåglarna kvittrar, solen skiner i slow motion, etc. I verkligheten har jag lunchlåda med samma sura provencalska kycklinggryta för tredje gången den här veckan.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Japp. Då gäller det att man har ett rikt inre liv.

Akan-Kakan sa...

Libby: Haha, så sant!

Annan sa...

Coolt jag gjorde egna vårrullar första gången i tisdags. Det måste vara något inne och coolt med mig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...