onsdag 29 februari 2012

Pavlovs bok

I förrgår började jag läsa min vinst från Librarybeths adventstävling , nämligen novellsamlingen Det där som nästan kväver dig, av författaren som skrivit En halv gul sol m.fl. Har inte kommit så långt än, men hittills är den mycket lovande!

En stor nackdel är dock att jag blir så otroligt sugen på choklad så fort jag ser boken. Vinsten innehöll ju ursprungligen både bok och choklad. Den sistnämnda försvann dock nån gång i december, och nu sitter jag här som en annan Pavlov-hund och tänker på Divine-choklad! Och det blir ju inte bättre av att allt ser så gott choklad-färgat ut på framsidan heller.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ah! :D Det är ju för jäkligt att chokladen skulle ta slut så rackarns snabbt!!! Divine mmm den är sannerligen divine!

Akan-Kakan sa...

Libby: Minst sagt träligt! Tur att det finns "refill" i affären. Ska bara hitta nån affär i Malmö som säljer Divine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...