torsdag 15 maj 2008

Dagens insats

  1. Dagislämning
  2. Möte med chefen
  3. Stress-shopping
  4. Snabblunch med kompis. Ammade & åt samtidigt. Nöden har ingen lag.
  5. Dagishämtning
  6. Lekplatsaktiviteter

Kände mig lite som Charlotte Perelli. Minus högklackat och korsett då. Och all annan form av glamour också för den delen. Plus illskrikande barn (Charlottes barn skriker bergis aldrig). Plus att min shopping inte ägde rum i exklusiva boutiquer, utan på apoteket och KappAhl med rabattkupong.

Jag kanske inte alls var som Charlotte Perelli, vid närmare eftertanke.

4 kommentarer:

Minna sa...

Det är känslan som räknas...

Akan-Kakan sa...

Tack, Minna :D
Nu ska jag visualisera mig själv med Hollywoodhår och dyra skor.

Doktor Bolus sa...

Man ska dock för alltid komma ihåg att Charlotte Perelli kommer från Hovmantorp. Med en sådan bakgrund hjälper inga Pravda-skor och Hollywoodvaxat hår eller vad det nu var hon hade. En gång lantis, alltid lantis...

Fråga Allan Shunt, för Allan shunt vet.

Akan-Kakan sa...

Nämen Allan! Inte visste jag att du var så insatt! Så Hovmantorp är inte glassigt alltså? Jag trodde ni smålänningar var värsta jetsettarna allihop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...