lördag 31 maj 2008

Var det bra så? Nej ett magsår också, tack!

Om man skulle ta och skaffa sig ett magsår idag, tänkte jag. Finns det något pålitligt sätt? Hmm, få se nu... Jag går till det stora elektronikvaruhuset och försöker få tag på en expedit.

För hur många informationsdiskar de än har, så finns det aldrig någon ledig expedit. Jag hamnar alltid i kö efter någon med tusen frågor om prestanda, garanti, hemkörning, tilläggsförsäkring, eller jag vet inte vad. Under tiden står jag bakom och hoppar jämfota, medan det kommer ånga ur öronen som på tecknad film ungefär.

Men nu är det där attans fläktfiltret inköpt i alla fall. Så här ska stekas! (Fast inte idag, för idag är det grillväder.)

2 kommentarer:

tingeling sa...

åh jag får alltid huvudvärk på stora elektronikbutiker, måste vara all samlad teknik. håller med om expediter det tar alltid en evighet på sådana ställen gör inte saken bättre

Akan-Kakan sa...

Jag klarar inte att att vänta. Det är nog en sjukdom. Allra värst blir det när expediten försvinner in på lagret en halvtimme, och man vet inte om han gått hem, typ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...