måndag 5 maj 2008

Hjälp! Folk är som tokiga efter PO.P!

Min blogg är ju inte lika välbesökt som vissa andras, så någon "bloppis" känns inte så aktuell för mig. Däremot har jag roat mig med att lägga ut lite grejer på Tradera. Mest barnkläder. Vissa ganska välanvända.

Jag skriver helt ärligt i annonsen att det är typ slitet och lagat, men folk verkar inte bry sig om det. De bjuder som om det inte fanns nån morgondag! Särskilt om det är från Polarn och Pyret.

Kan man mejla och säga till? "Hallå, du bjuder för mycket! Jag kan inte ta 70 spänn för den där gamla bodyn i strl 62. Du får ge mig 30 spänn, max!".

3 kommentarer:

Frida sa...

Jo, jag har också märkt att vissa märken, som PoP och Me and I går åt som smör i solsken. Men det är ju skönt att dyra barnplagg har en bra andrahandsmarknad. Själv har jag just varit och storshoppat på KappAhl, flaschigt värre. Och du, kan du inte avslöja vem du är, bara för mig? Jag blir ju så nyfniken!

Akan-Kakan sa...

Äsch, det är väl inte så hemligt. Jag var med i Glasblåsarna förut. Lång tjej, mörkt hår, krokiga tänder :P Ihop med han som sjöng. Han med hatten. Kanske lägger ut en bild på mig själv nån dag. Om jag törs.

Jag sålde förresten en blekt och noppig KappAhl-body för 56 kr.

Frida sa...

hmm, en bild vore nog bra...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...