onsdag 13 augusti 2008

Men det blir kanske en bra bild...?

Om ens lilla barn ser trött ut vid melliset finns det flera sätt att reagera. Till exempel:
  1. Nämen stackars lilla barn! Kom så ska mamma/pappa genast lägga dig så du får sova ordentligt!
  2. Om jag väntar en stund till så kanske jag kan ta ett roligt kort på honom!
Den normale föräldern väljer kanske alternativ 1. Jag väljer 2:an. Jag tror det är genetiskt. Ni som känner min far vet kanske vad jag pratar om.


Fast nu blev ju korten inte så himla bra ändå. Jag kanske ska hålla honom uppe en stund extra idag och göra ett nytt försök...?

6 kommentarer:

Camilla sa...

känner igen mig! väljer nästan alltid alternativ 2. ;-)

Akan-Kakan sa...

Barnen kommer att vara tacksamma över de roliga fotoalbumen i framtiden! Eller också inte...
=D

Petra sa...

Eller så kan du spela in en video och lägga ut på Youtube! ;)

Akan-Kakan sa...

Å, tack för tipset! Fast det verkar lite för avancerat för mig. Måste lära mig hur videokameran funkar först...

Anna sa...

åh har du ett sånt barn?
jag har alltid varit så fascinerad över barn som kan somna när dom äter. det skulle aldrig hända hemma hos mig.
men jag skulle lätt väja alternativ 1.
kul blogg!!!

Akan-Kakan sa...

Jag trodde inte heller jag hade såna barn förrän det hände. Så ladda kameran, plötsligt händer det! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...