måndag 9 mars 2009

10 000

Jag insåg just att jag missat bloggens 1-årsjubileum! Vad som började som ett planlöst experiment har nu vuxit till en blogg som har sina stadiga ...eeeh 35 läsare per dag. Varav några brukar vara google-sökningar efter kameltå (vad sysslar folk med på internet egentligen?).
Men många bäckar små... Trettifem läsare om dagen kan till slut bli 10 000 sidvisningar! Enligt mina beräkningar kommer besök nummer 10 000 idag eller imorgon. Då blir det konfetti, glass och ballong! Hurra!

Vem ska det bli, vem ska det bli? Kolla besöksräknaren i höger kolumnen och se om just du blir nummer 10 000!


UPPDATERING:
Grattis Elin! (som jag antar är min svägerska Elin? Annars blir min kommentar om Peugeotten lite märklig)

8 kommentarer:

Frida sa...

Jag kan klicka asmycket så du kommer upp i tiotusen!

Akan-Kakan sa...

Frida: Fast det kanske vore fusk?

Anonym sa...

Hej du!
Första gången jag var in var räknaren på 10000 och andra gången var den på 10002... Jag ville ju se om räknaren funkade!
:)

//Elin A

Frida sa...

Oh no, jag missade!!!!11!

tingeling sa...

åh nej 10015 jag missade skitmycket. får man glass ändå eller hur fungerar det egentligen ?

Akan-Kakan sa...

Elin: Då är det bara att packa in familjen i Peugeotten och köra till Malmö för att hämta din glass och ballong!

Frida: Ah, men det är bara 9 980 visningar kvar till nästa jubileum!

Tingeling: Du kan få en virtuell glass om du vill? Jag bjuder!

Frida sa...

Shit som jag ska klicka!

Akan-Kakan sa...

Frida: Nu är det bara 9 969 kvar. Bra jobbat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...