söndag 29 mars 2009

Man fick ta så mycket kaffe man ville!

Här, mina vänner, är en bild av sann lycka!


Fnissandes över texten på Pocket shop-påsen intog jag igår min plats på tåget norrut. Jag hade kommit över en rysligt billig 1:a klass-biljett, och det var helt fantastiskt! Man fick ju tidning, kaffe, frukt, och allt möjligt. Jag tog tre koppar kaffe. Och säkert tre frukter.

Och framför mig hade jag en lång ostörd resa, följd av en massa roligheter.

Efter en väldigt rolig och trevlig helg däruppe i gamla hemstaden kändes det såklart ganska bra att komma hem också. Och framför allt kändes det som att komma hem till Malmö. Jag bor här nu.

1 kommentar:

Agnes & Sara sa...

Hej! Vi är studenter på socionomprogrammet i Göteborg och skriver C-uppsats om personliga bloggar. Då du skriver en personlig blogg skulle vi vilja komma i kontakt med dig för att höra om hur du tänker kring ditt bloggande. Om du kan tänka dig att bli en av våra informanter, maila oss på uppsats2009@live.se så skickar vi ut mer information om vårt projekt. Hälsningar Agnes och Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...