tisdag 3 mars 2009

Hur många timmar är normalt för en 1-åring att surfa?

Om det är någon som undrar varför det varit lite tyst på bloggen ett tag, så ser ni en av anledningarna här.

För ett tag sen fick jag den briljanta idén att visa Teletubbies via Youtube. Numera kräver Lillkillen att få se dessa ganska obehagliga små djur så snart jag försöker sätta mig vid datorn. Inget mer slösurfande med en kopp kaffe för mig alltså.

Hur jag lyckats få till det här inlägget? Vi har halva skärmen var. Jag håller Lillkillen i knät med ena handen och skriver med den andra.

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag som trodde du var upptagen med att sitta på altanen och sola.

Akan-Kakan sa...

Hehe, just det. EN av anledningarna är ju konkurrensen om datorn. Men mest är det ju att jag sitter och pressar i solen.

anna sa...

småbarn och youtube är uppenbarligen en mycket olämplig kombination!

Akan-Kakan sa...

Fru A: Ja, när det går så långt att det hindrar deras mammor från att surfa så inser man ju hur farligt det är!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...