söndag 9 november 2008

Förlåt alla på Fågelsången

Förlåt alla som var på kafé Fågelsången i eftermiddags och trodde de skulle få en lugn och mysig fikastund. Jag ville så gärna fika en liten, liten stund med mina bästisar, som jag träffar så vansinnigt sällan.

Förlåt att jag gav min dotter tre kakor så att hon skulle sitta still så länge som möjligt. Förlåt att jag sedan lät min socker-speedade dotter rusha fram och tillbaka, från ena änden av lokalen till den andra. Gång på gång. Förlåt om ni spillde kaffe när hon sprintade förbi, två centimeter från ert bord. Förlåt!

Men det fanns kanske nån som tyckte det var gulligt? Eller?
Lite i alla fall?

6 kommentarer:

Frida sa...

Jag hade tyckt det var skitgulligt! Men jag saknade dig på sculpen!

Millan sa...

Åhh, vad jag känner igen mig i det där :)

Akan-Kakan sa...

Frida: Jisus, kör du pass varje dag den här veckan? Jag är imponerad!

Millan: Ibland MÅSTE man faktiskt fika. Det är en mänsklig rättighet, tycker jag.

Frida sa...

akan-kakan: tre gånger i veckan är mitt mål. skinny-jeansen du vet...

anna sa...

jag lovar, hade jag varit där hade jag haft allt överseende i världen... :)

Akan-Kakan sa...

Frida: Puh, du är nog min idol!

Fru A: Tack! Hoppas de andra tyckte som du.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...