fredag 3 oktober 2008

Hello Sweden, can you here me?

Nu bloggar jag från utlandet!

Hur klarade sig folk förr i tiden egentligen? När man inte kunde bli nådd på mobilen var på jorden man än befann sig. Eller kunde chatta och mejla flera gånger varje dag?

Jag fick förresten ett mejl från Lilltjejen igår. Hon hade dikterat för sin far. Det stod spännande saker som att hon hade ätit korv och lagt pussel. Jag blev helt rörd.

Om man tycker att man blir mesig när man får barn så är det ju ingenting mot hur man blir när man är borta från sina barn ett par dagar. Översentimental är bara förnamnet, I tell you. Men jag har lagt band på mig och bara köpt EN present till dotra.

5 kommentarer:

Petra sa...

Men utlandet. Är du nu där bara sådär hux flux. Vilket utland?

Akan-Kakan sa...

Österrike. Men snart är jag hemma igen, tack & lov. Borta okej, men hemma bäst.

Frida sa...

off topic ang. "världen är liten": min exjobbare här i nya gruppen har gjort projektarbete med din man. hihi.

Akan-Kakan sa...

Fraidi: Amen Uppsala är ju pytte, alltså. Är det Joakim, eller?

Frida sa...

jupp, Joakim it is! Äru hemma igen nu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...