måndag 26 januari 2009

Gardinorama

Helt utan allmän begäran kommer ändå lite bilder på kidsens nygamla gardiner.

Lillkillens: Paddington. Satt i mitt rum för en sådär 25-30 år sen. (Har jag sagt att min mamma sparat allt från min barndom? Så är det i alla fall.)
Lilltjejens: En dröm i lila syntet och paljetter. Minnas gardin kommer inte ens i närheten. Detta är den ultimata magdansös-gardinen.

Vi är inne i en lila period just nu. Gardinen matchar fint med den lila kristallkronan i plast. Som sagt, vi är inne i en lila period nu.

2 kommentarer:

Minna sa...

Fat en magdans i Paddington skulle ju inte vara helt trist den heller.

Sparat allt? vad inkluderar det? Mer detaljer tack!

Jag hittade mina små mjölktänder i en ask hos mina föräldrar nyligen... men det är nog just allt de (jag?) har sparat.

Akan-Kakan sa...

Minna: Haha, magdans i Paddington...
"Allt" inkluderar kläder, leksaker, möbler, skolböcker, konstverk av tveksam kvalitet, skräp, med mera. Fick upp alltihopa till Uppsala när vi flyttade till huset där. Fyllde ett helt rum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...