fredag 16 januari 2009

Men äsch då :*)

Jag fick en fin utmärkelse av Fraidi och sitter här och rodnar stolt men blygsamt. Min allra första utmärkelse!

Det finns ju massor av prima bloggar som jag vill skicka vidare till, men jag försöker väl välja några favvosar.

Reglerna för Utmärkelsen är enkla. Jag som har mottagit Utmärkelsen, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den! Det är med en stor ära som jag ger den här Utmärkelsen vidare till:

3 kommentarer:

Linda K sa...

åh tackar ödmjukast! :D

tingeling sa...

tack kära söta

Akan-Kakan sa...

Linda & Tingeling: Ingen orsak! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...