måndag 20 augusti 2012

Men ååh, helgen!

Alltså den här helgen! Man vill bara skrynkla ihop den som en stor filt och krama den!

Först var det klippning och slingning hos bästa frisören. Sen en helt frickin' fantastisk sommarfest hos dotterns kompis, som har pool (fatta, vi känner folk som har pool!), hundra världsatrevliga kompisar, och dessutom hade beställt 28-gradig värme och strålande sol hela eftermiddagen och kvällen.
Och som grädde på moset en slapp söndag med lika fantastiskt väder, lite trädgårdsfix, dopp i ljummet vatten och grill. Helt lovely.

Äh, lägg av! säger ni kanske. Det där tror vi inte på!
Jo, det är sant! svarar jag. Jag har inte många fotobevis, men här är de:

På väg till sommarfest med nyslingat hår.
Hm, kanske inte nån representativ bild från sommarfesten, men det var den enda jag tog på plats. Lillkillen ritade sin första icke-huvudfoting. Det här föreställer tydligen mig som anatomisk bild. Huvudet till höger, och inuti magen syns "baciller", blodådror samt skelettet.
"Betongblandarbilis" på stranden med sin vän.
Turning Torso, majskolvsversionen. Samt konstnären i bakgrunden.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Jag tror dig! :D

k sa...

Jag tror dig med. Malmö äger!

Akan-Kakan sa...

Libby & k: Ibland älskar man den här stan och folket i den, alltså!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...