måndag 18 maj 2009

Mitt bästa tips

Om du har en son eller dotter i blöjåldern som är lite risig i kistan, så att säga, är det ingen bra idé att låta honom/henne gå och lufta utan blöja. I alla fall inte inomhus.

Men nu doftar det i alla fall såpa ända från mitt nattygsbord via hallen och ut i vardagsrummet.

De läsare som varit hemma hos mig och sett den fluffiga vita heltäckningsmattan i sovrummet kanske känner sig lite extra illa till mods nu. Jag kan dock lugna er med att mattan åkte ut redan för en dryg vecka sedan.

4 kommentarer:

mellanbarnet sa...

En läsare som varit hemma hos dig andas ut. (Men tycker det var lite synd på mattan, fluffet var ju störtskönt).

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Förvisso, men jag föredrar fläckvis fluff. Sånt som kan rullas ihop och dammsugas under, och som kan slängas i tvättmaskin vid behov (läs: magsjuka).

anna sa...

åh, tur... hoppas det snart är över!

Akan-Kakan sa...

Fru A: Tur i oturen, kan man säga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...