fredag 15 maj 2009

Upp som en sol

Denna morgon är jag ett under av effektivitet. Dagis har stränga regler om karantän om man visat tendenser till magsjuka, så två friska och pigga barn är hemma idag. Solen skiner och vi ska på utflykt, så det känns rätt bra.

Men var var jag nu? Jo, ett under av effektivitet ja. Jag känner mig som supermorsan och startar en maskin tvätt, steker pannkakor till matsäck, startar ett brödbak och hjälper Lilltjejen att välja kläder (Nej, piratkläder är ingen bra idé. Okej, ta ögonlappen och hatten då.).

Sen märker jag plötsligt att Lillkillen mumsar nöjt på något han har hittat.

Atkins extreme.

3 kommentarer:

mellanbarnet sa...

ygga tandavtryck! Lillkillen får tunt att argumentera mot den bevisbördan!

mellanbarnet, igen sa...

Öh, snygga skulle det ha stått. Mitt supercoola blue tooth-tangentbord är inte tillförlitligt =(

Akan-Kakan sa...

Mellanbarnet: Åklagaren anser att bevisningen är stark i det här målet. Han hördes även yttra orden "mmm, nam nam" strax innan han iakttogs med smörpaketet i handen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...